Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej i administracyjno - technicznej Rady Miejskiej, Komisji Stałych i Przewodniczącego Rady Miejskiej;
Gromadzenie i udostępnianie materiałów dla radnych oraz zapewnienie ich terminowego doręczenia;
Prowadzenie spraw związanych ze zwoływaniem sesji i posiedzeń komisji;
Sporządzanie protokołów i prowadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń komisji;
Ewidencjonowanie uchwał rady miejskiej oraz aktów prawa miejscowego;
Przygotowywanie uchwał rady do przedłożenia wojewodzie oraz do publikacji;
Prowadzenie spraw związanych z wyborem osób, należących do kompetencji rady (w tym: powoływanie i odwoływanie przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady, powoływanie stałych i doraźnych komisji rady miejskiej; wybieranie ławników sądowych);
Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem godności Honorowego Obywatelstwa Miasta Trzebiatów;
Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem diet radnym;
Prowadzenie spraw związanych z uchwalaniem przeprowadzenia referendum gminnego.