Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
zastępowanie Burmistrza podczas jego nieobecności;
wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza;
składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;
reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem;
udzielanie wywiadów i informacji dotyczących Gminy w zakresie ustalonym przez Burmistrza;
współdziałanie z innymi członkami Kierownictwa Urzędu oraz Kierownikami referatów Urzędu w zakresie powierzonych spraw;
nadzorowanie spraw ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy, w tym:
tworzenia gminnej straży pożarnej;
realizowania zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
zapewnienia gotowości bojowej i wyposażenia ochotniczych straży pożarnych;
tworzenia terenowych jednostek i służb ratowniczych;
nadzorowanie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym;
nadzorowanie realizacji inwestycji;
nadzorowanie funkcjonowania gospodarki komunalnej
realizowanie zadań obronnych wynikających z aktów prawnych dotyczących obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Trzebiatów.