Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
wykonywanie czynności zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu, w tym wydawanie poleceń służbowych, kierowanie na wyjazdy służbowe;
ustalanie szczegółowych zasad organizacji pracy Urzędu i realizacji polityki personalnej;
kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji;
zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Urzędu;
rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu;
zapewnienie prawidłowego przebiegu obsługi prawnej w Urzędzie;
sprawowanie nadzoru nad działalnością referatów i jednostek organizacyjnych w zakresie: organizacji jednostek, realizacji uchwał i wytycznych rady i burmistrza oraz przygotowaniem uchwał na sesje Rady Miejskiej;
prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, przystępowaniem do spółek i spółdzielni oraz rozwiązywaniem i występowaniem z nich;
prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, likwidacją i reorganizacją przedsiębiorstw, zakładów i innych jednostek organizacyjnych gminy, poza sprawami przydzielonymi referatom.
koordynowanie działań pomiędzy referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych;
występowanie do burmistrza z propozycjami nagród i kar dyscyplinarnych i porządkowych wobec pracowników;
planowanie kosztów utrzymania urzędu i prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu;
podpisywanie, na podstawie pełnomocnictwa, umów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu;
wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia burmistrza;
przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy;
prowadzenie spraw w zakresie:
uchwalania statutu gminy;
tworzenia jednostek pomocniczych gminy;
przyjmowania zadań z zakresu administracji rządowej i samorządowej;
określania sposobu wykonywania uchwał rady;
przystępowania gminy do związków lub stowarzyszeń międzygminnych;
współdziałania z innymi gminami oraz wydzielenia na ten cel odpowiedniego majątku;
określania zasad organizacji i funkcjonowania Urzędu;
tworzenia i rozwiązywania Straży Miejskiej;
realizowania zadań obronnych wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Trzebiatów;
współdziałania z organami władzy państwowej, partiami politycznymi, związkami zawodowymi, organizacjami społecznymi, fundacjami, stowarzyszeniami, mniejszościami narodowymi oraz kościołami i organizacjami wyznaniowymi w sprawach ogólnych nie przypisanych do zakresu działania referatów lub jednostek organizacyjnych gminy;